Posted by: hanime303 | March 24, 2009

Bulan Pemakanan Malaysia 2009

bulan pemakanan malaysia 2009

Untuk entri kali ni..aku nak promote kat korang semua mengenai Bulan Pemakanan Malaysia 2009.

Jom kite pakat g ramai-ramai ke  program tu.Sangat banyak faedah & manfaat untuk kesihatan kite semua..

Aku rase tak payah la aku  explain panjang-panjang..korang tengok poster tu..semua ada!

Tempat,tarikh,pihak yang menganjurkan serta tentatif program semua ada kat poster..

Jangan lepaskan peluang ni…kalau tak datang anda rugi!

 

p/s: hari ni dalam sejarah…sebab entri ni paling pendek antara banyak-banyak entri yang aku ada..hehehe

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: