Posted by: hanime303 | April 11, 2009

kisah yuna & band sendiri???

This is my new favourite singer! her name is Yuna…she has unique & nice voice..Seorang rakyat Malaysia yang masih lagi menuntut di UITM dalam bidang law,bertudung,asal dari kuantan, anak tunggal & semua lagu dicipta sendiri. Selain lagu Rockets, Yuna famous dengan lagu Dan Sebenarnya.

Aku tahu pasal dia pun secara tak sengaja…bukak tv 9: nasi lemak kopi o…Yuna buat performance…ingatkan penyanyi Indonesia tapi rupanya satu negara dengan aku…hehehe…

Satu rumah dah dilanda dengan demam Yuna ni..especially aku, nab jer dan mun…yang lain minat gak tapi tak de lah terlebih excited macam aku,nab and mun..hahaha…

Dah syok tengok Yuna ni duk nyanyi dengan gaya sempoinya, tiba-tiba kitaorang dengan semangatnya nak tubuhkan band sendiri plak..hahaha…untuk tontonan wanita sahaja ye!

Cik nab awal-awal nak jadi drummer..mun nak main alat yang bunyi keching2 tu..( tak tau la name ape )..aku tak decide lagi nak main ape…(jadi vokalis pun boleh…hihihi )

Lepas tuh decide la nak bawak genre music ape..( uish macam nak buat betul2 jer )…aku pun bagi la cadangan bawak lagu tradisional…

Cube teka ape yang berlaku?????

Tiba-tiba semua orang nak tarik diri dari band yang baru jer nak bertapak!

p/s: Terima kasih untuk Dol sebab ajar aku macam mana nak masukkan video ni dlm my blog..

Responses

  1. k0rang satu rumah nak buwat marhaban ke?
    hikhik..=p

  2. btw..xsangke lah pulak yuna neh orang msia..aku p0n igt die ind0n wei..sdap lagu2 die..
    die uitm mane wei??

  3. oooo shah alam kalo aku x silap…
    die tua setahun dr kite…
    tu lah wei die dah lame famous dah..aku,cik nab n mun jer terlambat tahu kesahnyer…huhuhu
    lately selalu kuar tv n radio..baru perasan kewujudannya…
    btw..ko tau..cik nab kate doyeh pun minat die….


Leave a Reply

Categories

