Posted by: hanime303 | May 2, 2009

sekadar meluah rasa!

1-2 hari ni selera makan kurang..

Tadi makan nasi putih dan sup sayur…

Nasi tak habis..tapi sup sayur licin..air milo pun tak habis!

Biasanya semua licin..tapi memang tak sedap perut sikit..huhuhu

Tapi yang sebenarnya tak ada selera..

Konklusinya: tak ade selera makan!

Dalam kepala asyik nampak muka mak dan ayah..

Mungkin sebab 2 hari yang lalu ayah ada telefon dan memberitahu satu khabar…

Ah..tahukah ayah sedih mu adalah sedih aku jugak!

Em memang aku ni jenis yang tak leh tengok ayah dan mak sedih..mengalir air mata la jawabnya..

All the time..aku selalu berdoa pada  ALLAH agar memberikan kegembiraan untuk ayah dan mak aku..tu lah doa yang selalu aku  mintak siang dan malam..aku selalu berdoa agar aku ni jadi anak yang sentiasa mengembirakan,tidak menyusahkan dan tidak merisaukan mereka! 

Sudahnya di malam hari sebelum tidur aku menangis! I miss them very much.

Ah cengeng ( merujuk kepada orang yang suka menangis) kah aku ni???

Exam ada lagi satu paper! Oh masa untuk study!

Oh my father, you are my herO!Don’t worry about me..I am ok here!I am still doing the normal stuffs  what a student should do..hehehe

I end up my entri with “I’m  proud to be a daughter of Cikgu Ghani!

“Ayoh…nurul rindu same ayoh!”..Luv u always!

Responses

  1. what happened at home?
    Btw, cuti ke time kak long kawen nnt?meh merewang dumoh..huhu, angah takboh wat keje sorg2, kena ajak semua anak2 dara jadi cinderella di rumah.hahaha

  2. uiksss penyu tin0…:p
    mahu inf0m kamu yang budak pulau ini sudah bertuka bl0g..=)


Leave a Reply

Categories

